Just hate it.



Det skulle inte sitta fel med sommar, sol och bad nu. Jag hatar snö över hela mitt hjärta, jag är trött på att ta på mig 348274 stycken tröjor under en ful jävla vinterjacka. Och hur kul är det att trilla med cykeln bara för det är så fruktansvärt kallt ute, skrapar upp knä och andra delar av kroppen. Detta är inte okej, och den som uppfann snö bör bli nertryckt i den, länge och hårt. Jag har inget emot denglobala uppvärmingen nu, visst okej, jag vet vad ni tänker: "hon är ju helt blåst som tycker att det är ok med miljöförstörning"
Nej, det tycker jag inte och jag är egentligen helt emot miljöförstörning, men jag är helt emot snö också. Nej nu orkar inte jag skriva en massa trams om dittan och dattan.

Just nu sitter jag framför tv med mamma, pappa och hunden. Tittar på den sugiga Maria Wern eller vad den skitfilmen heter. HAHA, fy för vad negativ jag är idag.. Borde göra någon nytta nu och gå upp och plugga, ska nog ta och göra det. No, so, svenska, en hel del faktiskt.

I'm awesome.


Kommentarer

kommentera detta inlägg:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0