2 great movies!

Fish tank:
Filmen var faktiskt megabra, bättre än jag trodde.
Det är en brittisk film och handlar om Mia, 15 årig tjejs 
hårda liv. Hennes mamma är alkolist och använder hårda
ord mot sina två barn. Hon bryr sig mer om att festa, dricka
och att va med sina vänner än om sina barns välmående.
Sedan träffar hennes mamma en ny kille och Mia och han
kommer nära in på varandra, kanske lite väl nära?


4/5 pågrund av ett jävligt kasst slut.
Men jag rekomenderar den!

Pontypool: (rysare) Svår film att förklara, för det händer så mycket på
en och samma gång.. Handlar om att det engelska språket blir
infekterat, resten får ni se själva. Om jag berättar mer så kommer jag
avslöja allt.. Se den, den är bra!


3,5/5 för att man inte får se när folk köttar varandra,
jag vill bli rädd ju!?

Kommentarer

kommentera detta inlägg:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0