Crazy in love / Mozart and the whale



Filmen tog precis slut och det är en av mina favoritfilmer just nu,
hittade denna på voddler igår och beslöt mig för att titta på den idag.
Den är hel amazing, enligt mig, för jag älskar kärleksfilmer + den
är rolig också!

Filmen handlar då om Donald och Isabel som båda har asbergers
syndrom och de träffas i den hjälpgrupp Donald håller i för de som
har vissa behov, om man kan utrycka det så. De börjar som vänner,
men deras vänskap utvecklas med tiden. Filmen är ett kärlekskaos -
crazy in love.

Den bygger faktiskt på den sanna historien om Jerry Newport och
Mary Meinel och tillsammans har de skrivit en bok (Mozart and the whale)
där de skriver om sitt förhållande och om sin kärlekshistoria.
Filmen är välgjord och skådespelarna är perfekta, den är inte tråkig
en sekund, och när den var slut ville jag att den skulle fortsätta..

Vill du se trailern? Klicka här


Kommentarer

kommentera detta inlägg:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0