Happiest!

Godmorgon.

Jag vaknade för ungefär en halvtimme sen av att mamma & pappa
kom in på mitt rum och sjöng "vi grattulerar" och kom bärandes på
paket.
Började såklart med dom minsta, som innehöll hygienpruduker typ,
shampo, balsam, sminkborttagning, ja sånt nödvändigt!
Sen kom jag till det sista och det största, det som det låg en dator i.
Enligt försäljaren är det en av de bästa datorerna som finns just nu,
jag är så satans glad. Jag behöver den verkligen, i och med att min andra
är sönder, väldigt mycket sönder.

Halv 3 kommer gästerna och bilder kommer sen, kanske ikväll, kanske inatt.
Men jag tror att det blir imorgon, för då är allt med min nya dator fixat!

Ha en bra dag, för det ska jag ha!

update: så här ser den ut,
klicka på bilden för förstorning.






Kommentarer

kommentera detta inlägg:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0