Hemsk morgon, hemsk mardröm.

Idag är jag faktiskt glad över att mamma ringde
och väckte mig, för jag hade en så förbannat
läskig mardröm.. Det hade rymt en massa sånna
sjuka idioter från ett sånt psyke? Så dom skar upp
männsikor och åt upp dom, inklusive mig, min familj,
min hund. Alla. Nä usch, skitsamma. Hemsk var den
i alla fall.


Filmen jag såg igår heter "The black balloon".
Mycket bra film, sevärdig!
Sara tipsade om den, så beslöt mig för att
se den på voddler.

Den handlar då om en nyinflyttad familj, men mest då om
en familjemedlem - Thomas, och det enda han vill är att leva
ett normalt liv, men hans autistiska storebror Charlie gör det
svårt för Thomas att få den drömmen uppfylld.
Mamman, som är den som tar mest hand om Charlie är gravid
och måste ta det lugnt och därför leder det till att Thomas måste
hjälpa till mer..
Men han träffar en tjej Jackie, som stödjer honom.


4,5/5
Awsome movie!


Kommentarer

kommentera detta inlägg:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0