LÄS !

Hoppas seriöst du läser detta din idiot.
Jag vill inte ha med dig att göra, så
förvänta dig inte att jag kommer svara
på dina sms eller när du ringer.
Jag har sagt till dig så jävla många gånger
att du sårade mig något så fruktansvärt och
jag bönade och bad att du skulle stanna hos
mig när jag behövde dig. Men istället vänder du
mig ryggen och säger "nej" rakt upp i ansiktet
på mig och nu vill du ha tillbaka mig som vän
bara för att du behöver mig? Ha-Ha, fuck no, aldrig
i livet. Nu är det min tur att få såra dig lite och leka lite
tuff, så nu vänder jag dig ryggen och säger nej aldrig!
Jag har till och med berättat hemligheter för dig som ingen
annan vet, så mycket litade jag på dig. Jag gjorde flera misstag:
att lita på dig, att förlåta dig, att överhuvudtaget titta på dig.

Jag har aldrig kännt ett sådant hat som jag gör nu, jag
har aldrig varit så arg och besviken som jag är nu.
Så har ett antal saker att säga till dig mr.idiot!
1. Du är, och kommer alltid förbli en idiot.
2. Försvinn ur mitt liv ditt kräk, smsa inte mig,
ring inte mig!
3. Ditt nummer är raderat, gör mig en tjänst, radera mitt!
4. Jag hatar dig, seriöst.
5. Jag klarar mig utan dig, du behöver inte oroa dig.
6. Jag har känslor, jag är inte känslokall som du säger.
7. Gråt inte, det har du gjort så mycket redan pojke lilla!
8. Be inte om ursäkt fler gånger, för jag kommer aldrig
förlåta dig, aldrig.
9. Hela den där "bror & syster" - grejen. Hahahaha, behöver
jag säga mer?
10. Du är ett kräk, ett svin.
11. Hejdå idiotjävel, vi ses. eller nej :)

Hoppas du läste allt. Visst var det fint skrivet pojke lilla. Det
var från mig till dig, direkt från hjärtat!

Kommentarer

kommentera detta inlägg:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0