Nattblogg

Vad kan man alltid göra när man inte kan sova om
nätterna? Jo, titta på film exempelvis? Men i mitt
fall blev det att nattblogga lite för skojs skull.
Jag tycker att jag har uppdaterat mycket idag,
lite väl mycket.. Men vad ska man göra när det
är pissobajsväder utomhus? Jag har bara slappat
och kollat på film idag.. Skulle ut och springa ju.. Men
det blev inte av, jag har varit så slö och trött.. Kanske
var för att jag var uppe otroligt länge igår? Hmm, jo
jag tror det var därför.
SKÄRPNING MOA LINDSTRÖM!
Ja, det kan man minst sagt säga. Imorgon så ska jag
ut och springa och jag ska inte sitta så mycket vid datorn.
Men Sara kommer ju imorgon, så jag tror att det blir
rätt mycket dator. Men ut och springa är ett måste.

Känner faktiskt mig lite trött nu, så ska gå och lägga mig.
Hörs imorgon, sätter alarmet på 8, får se om jag orkar upp
då, men sover antagligen 1 timme till efter det.
Har dock bestämt mig för att gå upp innan 10 i allafall.
Ingen mer sovmorgon för min del.

För er som är vakna: Gå och lägg er :)

Kommentarer

kommentera detta inlägg:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0