Ugglan Moa.

Jag hatar att vara en nattuggla, kan icke sova asså.. Skrev inte jag för några timmar sen ett "godnatt-inlägg"..? Kan ju säga så här: jag har inte sovit en blund, det går bara inte. Det finns ju då anledningar till detta. För det första så är jag inte trött, för det andra tänker jag för mycket, för det tredje så håller pappas väääldigt höga snarkningar mig vaken.. Jag kan inte ha varit en fisk i mitt förra liv (mina släktingar säger att jag måste varit det, för jag älskar att bada!) jag måste ha varit en satans uggla, som är vaken nätterna igenom och sover bort dagarna. Jag är ingen morgonmänniska, usch, hatar morgnar.. i precis den stunden som jag vaknar tidigt, vill jag bara att någon ska komma och skjuta mig. Nej någon fisk har jag inte varit, det är bullshit. Uggla, det är mitt sanna jag.

Kommentarer

kommentera detta inlägg:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0