Hej

Kom inte på någon bättre rubrik, men den duger bra nog. Jag kom
precis hem från flädergården. Har jobbat där idag, fyllt två bord med blommor
helt själv + varit ute med hunden Malte två gånger! Jag är nöjd.
Ska testa jobba där igen på påsklovet, och förhoppningsvis har jag jobb där
på sommarlovet också. Jag ska även söka ett till sommarjobb, det blir antagligen
på ett ålderdomshem, i och med att jag ska gå VO (vård- och omsorgsprogrammet) så tycker
jag att det passar alldeles utmärkt att söka det tycker jag.
Många säger att man bara får göra såkallat "skitjobb" där, men det bryr inte jag mig om. Det
är JAG som ska jobba där nu, och jag kanske trivs med att göra "skitjobb".
Usch, jag blir så irriterad på folk som bara klagar hela tiden - en fråga, varför i hela friden
sökte ni dit då? Det var väl väldigt onödigt. Då kunde ni ju göra något bättre så som rensa rabatter?
Haha, vissa har det inte lätt, speciellt inte dom som är fina i kanten.

Dusch snart och film sen.

Kommentarer

kommentera detta inlägg:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0