100% ärlig

Hundra sanningar om mig.

SENASET:
Dryck: mjölk
Telefonsamtalet: jakob
SMS: sara

Sång du lyssnade på: minns inte
Gången du grät: lite igår till en film, men riktigt grät var typ någon dag efter nyår..

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: nej
Har någon varit otrogen mot dig: nej

Varit kär: jupp
Förlorat någon speciell person: kan man säga
Varit deprimerad: ja
Varit så trött att du somnat sittandes: haha, ja.


DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: svart
färg 2: grön
färg 3: vit


I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: absolut
Fått ditt hjärta krossat: ja
Skrattat så att du har börjat gråta: många gånger
Träffat någon som förändrat ditt liv: ja
Insett vilka som är dina äkta vänner: nix
Fått reda på att någon har pratat om dig: haha, ja
Kysst en kompis av samma kön: ja, haha

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: många!
Hur många barn vill du ha: 
Har du några husdjur: en fin vovve
Vill du ändra ditt namn: varför ändra? onödigt...
Vad gjorde du under din förra födelsedag: oj, det minns jag inte.
Vilken tid vaknade du idag: en minut över tio
Vad gjorde du igår runt midnatt: smsade, haha.
Någonting som du längtar till:
Senaste gången du träffade din pappa: timme sen typ
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: mycket
Vad lyssnar du på just nu: heartbeat - grum
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: haha, ja
Vad gör dig irriterad just nu:
Vad är ditt namn: moa lindström
Singel/upptagen: singel
Stjärntecken: kräftan
Kille eller tjej: tjej
Grundskola: backstugan
Högstadiet: furutorp
Gymnasie: vill gå på jacobskolan
Hårfärg: vanlig hårfärg typ guldbrunt? nu svart.
Ögonfärg: gott och blandat
Längd:
Vad gillar du gällande dig själv?': mina ögon kanske, elr nej vettifan ;o
Piercings: öronen.
Tatueringar: nej
Höger eller vänster: höger

DIN FÖRSTA:
Operation: fingret 
Piercing: öronen men det fucka så nu har jag i naveln
Tatuering: ingen - men snart så!
Bästa vän: sara jönsson
Sporten du spelade: fotboll 
Husdjur: min vovve
Vaccination du minns: minns bara svininfluensan? hehe
Alkohol du drack: whiskey - trodde det var saft när jag var typ 6?

JUST NU:

Äter du: ingenting
Dricker du: ingenting
Lyssnar du på: somliga går med trasiga skor
Väntar du på: ingenting
är du på väg: rör mig inte ur fläcken.


DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: vill du ha barn när du är mogen för det - så vill jag att frågan ska lyda. - ja, när jag är mogen för det.
Vill du gifta dig: både ja och nej

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: ögonen
Kramar eller pussar: pussar
Kortare eller längre: längre
Romantisk eller spontan: vet ej
Snygg mage eller snygga armar: bryr mig inte om sånt
Tatueringar eller piercingar: piercing
Känslig eller inte: haha, lite känslig måste han ju va?
Ragg eller förhållande: förhållande
Bråkstake eller tveksam: raow. badboy. nej men blandning.

HAR DU NÅGONSIN:

Kysst en främling: ja
Tappat glasögon eller linser: nej
Haft sex på första dejten: ja
Krossat någons hjärta: ja
Har du blivit arresterad: nej
Dissat någon: yes
Gillat din tjejkompis (mer än som vän): nej fyfan. örk
gillat din killkompis (mer än som vän): enkel fråga - ja


TROR DU PÅ:
Dig själv: aldrig
Mirakel: ja
Kärlek vid första ögonkastet: ja
Himlen: nej
Tomten: tandfen
Att kyssas på första dejten: beror på
Änglar: demoner


SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en flickvän/pojkvän: ja
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: möjligt ja, men det betyder inte att alla är det.
Vad kan du verkligen inte leva utan: familj/vänner
Vad vet inte så många om dig: att jag är världens känsligaste person som är rädd för fjärilar..

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem jakob ?

2011-01-10 @ 00:48:53

kommentera detta inlägg:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0