Vill inte, vill inte, vill inte

Örk.. ska röntgas imorgon. Sikken skit.
Har bara dåliga minnen från röntgen.. och
dåliga minnen från sjukhus, doktorer
och äckliga sjuksköterskor, så vill verkligen
inte.
Är typ arg över att jag ska dit, för dom kommer
som vanligt att säga "nej, vi hittar inget fel"
men vafan? skulle jag gått dit om det inte var
något fel? Jag kan inte påstå att jag är så blåst
iallafall.
Men är trött på att ha ont, så det är väl lika bra
att få det överstökat. Örk.

Sitter i sängen nu med Johanna, precis kommit upp
från källaren efter många timmars spelade på
xboxet. Left 4 dead 2, skitroligt spel. Dock väldigt..
ja, vad ska man kalla det? "ett-bra-sätt-att-få-moa-att-skrika-spel"
Ah, typ så. Min puls är fortfarande väldigt hög, och jag
kommer (ska) sova innerst inatt.


ååh.. saknar min DIE BRAT DIE tisha.. min vän? vart är du?

Kommentarer

kommentera detta inlägg:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0