yo brother.

Denna har dagen har nästan varit helt perfekt!
Det perfekta började i morse: jag höll i min
idrottslektion som inte kunde ha blivit bättre!
Fast jo, pm jag hade hunnit med alla saker.

Jag är rätt stolt över mig själv att jag klarade det,
och jag tycker faktiskt att jag förtjänade de applåder
jag fick. Nöjda-Moa, det är jag det!
Men det skulle inte funkat utan min moster, hon är helt
fantastisk som hjälpte mig med detta och fick mig att känna
mig självsäker på ett sätt. ♥

Det andra perfekta var min sånglektion som gick väldigt bra,
har haft problem med min skarv men den börjar så smått
försvinna.
För ni som inte vet vad en skarv är så är det så här i mitt fall:
1. I hela mitt liv har jag sjungit i bröstklang.
2. Det har då lett till att vissa av mina muskler som man ska
använa när man sjunger inte är tränade.
3. Då blir det svårt för mig att växla mellan bröstklang och huvudklang..
4. Jag blir där med låst. Alltså kan jag inte sjunga vissa låtar kan man säga..
Det blir för svårt för mig.

Nu har jag inte tid att skriva med tyvärr. Ska hem till Jennifer!
Men jag är snäll och bjuder på en CRAZY BILD!

Kommentarer
Postat av: Marrelutten

Lilla Moa, du var så duktig då du visade hur du lagt upp och planerat lektionen! Mycket välplanerad! Dessutom hade du tänkt igenom hur du skulle presentera varje del och musiken skulle stämma. Du var engagerad och mån om att du skulle instruera dem rätt, det är jättebra! Ja, det enda jag kunde göra vara att säga: Du är jätteduktig och du kommer att fixa det! Man SKA vara en aning nervös, då är man fokuserad och ger det lilla extra! Well done! Nu vet jag vem jag kan kontakta då jag behöver en vikarie ;o) Kram på dig!

2011-01-22 @ 08:44:12

kommentera detta inlägg:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0