Slö, slapp, tråkig dag.

Alltså.. att vara sjuk är nog det mest deprimerande skit som finns i hela universum.. Idag var det då jag som skulle drabbas av detta. Jag har bara legat på soffan där uppe, svettast, frusit, snorat ner mig själv, hostat med mera. Men det värsta av allt är att jag har haft så fruktansvärt ont i kroppen.. Nu har allt detta gått över förutom förkylningen, den ger ju sig aldrig.
Har även hunnit plugga lite so - skriver arbete om landet Mauritius. Inte så kul.. men måste göras. Det ska lämnas in imorgon så jag känner mig lite smått stressad.
Skulle egentligen tränat fotboll idag.. men nej, tydligen inte. AAAAAAAAAAAAH FÅR SINNE PÅ ATT VARA SJUK.

Kommentarer

kommentera detta inlägg:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0